وانپینگ کی دنیا میں نیا ہے؟ آپ کو جاننے کے لئے درکار سب کچھ یہاں ہے

وانپینگ کی دنیا میں نیا ہے؟ آپ کو جاننے کے لئے درکار سب کچھ یہاں ہے

بٹ کو لات مارنا چاہتے ہو؟ یا صرف بڑے پیمانے پر بادل ، وانپنگ ڈیوائسز اور پھل کے ذائقوں کے بارے میں جاننا ہے؟ بہر حال ، ہم آپ کو کور کر چکے ہیں۔ ایک ابتدائی طور پر ، آپ کو وانپنگ کی دنیا کے انتخاب اور شرائط سے غرق کیا جاسکتا ہے۔ صحیح انتخاب کرنا آپ کو یہ یقینی بنائے گا کہ آپ صحیح وپپ ، صحیح ای مائع چنیں گے ، جس طرح سے واپ کام کرتے ہیں اس کو سمجھیں گے ، نیکوٹین کی سطح آپ کے لئے کیا بہتر ہے ، بجٹ میں کام کریں اور سگریٹ واپس نہ جائیں!

تمباکو نوشی سے لے کر وانپ تک

اگر آپ تمباکو نوشی کرتے ہیں تو ، چھوڑنے کے لئے اب اچھا وقت ہوسکتا ہے - جب آپ بخارات کی کوشش کر رہے ہو۔ اگر آپ دونوں کام کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو ، ایک اچھا موقع ہے کہ جب آپ کے جسم میں نیکوٹین بہت زیادہ داخل ہو جائے تو آپ کا دماغ یہ نہیں جان سکے گا کہ آپ زیادہ مقدار میں کھسک سکتے ہیں۔ اس مقام پر صرف سگریٹ پھینکنا بہتر ہے۔

سب ٹھیک؟ آپ کا پہلا ای سگریٹ کا انتخاب

اختیارات کی تعداد کو دیکھتے ہوئے ، اپنے پہلے آلے کا انتخاب کرنا بھاری پڑسکتا ہے۔ لیکن یہ حیرت انگیز ہے کہ آج کے دور میں کسی کے پاس انتخاب کرنے کے لئے کس طرح بہت کچھ ہے! ہمارا مشورہ ہے کہ آپ جیب پر آسان ، معیاری اور آسان چیز سے شروع کریں۔ ہماری اسٹارٹر کٹس چیک کریں جن میں ہماری سب سے مشہور ، استعمال میں آسان آلہ ہے جو آپ کی پہلی خرید کے لئے مثالی ہیں۔

Vape جوس اور زیادہ

ای مائع یا واپپ جوس وہ سیال ہے جس کو آپ کے بخارات کا آلہ بخارات میں بدل دیتے ہیں۔ یہ مائع مختلف قسم کے PG / VG تناسب اور نیکوٹین قوتوں میں آتا ہے۔ آپ جتنے کم سگریٹ پیتے ہیں ، نیکوٹین کی طاقت اتنی ہی کم ہوگی۔ اگر آپ کو بخارات کے بعد بھی سگریٹ نوشی کی ضرورت محسوس ہوتی ہے تو ، آپ نیکوٹین کی طاقت بڑھانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ زیادہ تر نئے پیپر تمباکو نوشی کے تجربے کی تقلید کے ل tobacco تمباکو یا مینتھول ذائقوں کا انتخاب کرتے ہیں۔ تفریح ​​، دلچسپ ذائقوں کی ایک حد تلاش کرنے کے لئے ہمارے ای مائع ذائقہ والے گروپس کو براؤز کریں۔ ایک بار جب آپ vaping کے عادی ہوجاتے ہیں ، اور اپنے مثالی PG / VG تناسب اور نیکوٹین طاقت کو سمجھتے ہیں تو ، آپ ذائقہ کے اختیارات کے ساتھ تجربہ کرنا شروع کرسکتے ہیں۔

کچھ خرافات کو ختم کرنا

اس پر کافی اور زیادہ بحث ہے کہ آیا سگریٹ تمباکو نوشی اتنا ہی نقصان دہ ہے جتنا تمباکو نوشی کرنا۔ پبلک ہیلتھ انگلینڈ اور رائل کالج آف فزیشنز بیان کرتے ہیں کہ ای سگریٹ تمباکو سے کم از کم 95٪ کم نقصان دہ ہے۔ اسی طرح ، دوسرے ہاتھ سگریٹ دھواں کے مقابلے میں سیکنڈ ہینڈ واپ دھواں نقصان دہ نہیں ہے۔ سگریٹ چھوڑنے کے لئے وانپیننگ کی تاثیر کے آس پاس بڑھتے ہوئے ثبوت اور گفتگو ہو رہی ہے۔ زیادہ سے زیادہ لوگ vaping کے ذریعے تمباکو نوشی سے کامیابی کے ساتھ دور ہوچکے ہیں۔

نتیجہ

مبارک ہو! اب آپ وانپپنگ شروع کرنے کے لئے تیار ہیں۔ اپنے آپ پر زیادہ دباؤ نہ ڈالیں کہ وہ سگریٹ نوشی سے پاک ہوجائیں ، کیونکہ اس منتقلی میں کچھ وقت لگ سکتا ہے۔ لاکھوں ویپروں نے ثابت کیا ہے کہ اس سنگ میل کا حصول ممکن ہے۔ اس کے بجائے اپنے آپ کو باخبر رکھنے پر توجہ دینے کے لئے وقت گزاریں ، لوگوں سے ان کے تجربات کے بارے میں بات کریں ، اور اس نئے سفر سے لطف اٹھائیں جو آپ نے طے کیا ہے۔ اگر آپ کے پاس ابھی بھی کوئی سوالات ہیں یا کون سے سامان خریدنے میں مدد چاہتے ہیں تو ، ہماری <کسٹمر سپورٹ> ٹیم تک پہنچیں اور ہم آپ کی رہنمائی کرنے میں خوش ہوں گے۔

مصنف کے بارے میں - جینی ویلچ

جینی ویلچ Vape Fanaticz کے ساتھ ایک قابل قدر محقق ، مشیر ، اور مشمول تخلیق کار کی حیثیت سے کام کرتی ہے۔ پروفیشنل مارکیٹنگ میں ایک قابل قدر سی آئی ایم لیول 6 ڈپلومہ اور پروڈکٹ مارکیٹنگ میں 12 سال سے زیادہ کے تجربے کے ساتھ ، انھیں تجزیات اور تحقیق کا گہرا علم ہے۔ خود بخود تمباکو نوشی ہونے کی وجہ سے وانپنگ کا شکریہ ، اور تمباکو کو پہنچنے والے نقصان کو کم کرنے کے لئے ایک مضبوط وکیل ، جینی کی تحریری کمیونٹی کے قارئین کو حوصلہ افزائی کرتی ہے کہ وہ وانپنگ کے اہم فوائد کو سمجھے اور تمباکو نوشی ترک کرے۔ پیشہ ورانہ طور پر اس کا مواد حقائق پر مبنی اور اشتعال انگیز ہے جو ہماری مہمات اور بلاگز کی عکاسی کرتا ہے ، جبکہ اپنے وقت پر ، جینی رواں موسیقی کی مداح ہے اور اسے ہر جگہ موقع پر سفر کرتی ہے جب وہ پرسکون دیہی علاقوں میں آجاتی ہے۔

اگر آپ کو یہ پوسٹ پسند آئی ہو تو آپ ان کو پسند کرسکتے ہیں:

سب سے زیادہ ٹرینڈنگ واپنگ کٹس 2020 میں

آپ کو اطمینان بخش سودا تلاش کرنے میں ہماری مدد کرنے کے لئے ہماری مختصر رہنما

تمباکو نوشی کافی لت اور غیر صحت بخش ہے۔ ان حقائق سے واقف ہونے کے باوجود ، لوگوں کی اکثریت کو چھوڑنا ناممکن معلوم ہوتا ہے۔ تاہم ، اس میں ...

مزید پڑھ