بیٹری اور کنڈلی کی حفاظت کے لئے ہماری مکمل رہنما

محفوظ طریقے سے ویپنگ سازوسامان سے نمٹنے کے لئے ایک ہدایت نامہ

وانپنگ انڈسٹری میں آلات کی حفاظت ایک سب سے بڑی سرخیاں ہے۔ بہت سے تجربہ کار ویپرز پہلے ہی جانتے ہیں کہ ایک سے زیادہ طریقوں کے ساتھ بیٹریاں محفوظ طریقے سے استعمال کرنا ہے۔ لیکن ان لوگوں کے لئے جو واپنگ دنیا میں نئے ہیں ، بیٹری کی حفاظت کو ترجیح دی جانی چاہئے۔ واپ شاپوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ یقینی بنائیں کہ ان کے صارفین کو مناسب بیٹری کی حفاظت کے بارے میں اچھی طرح سے آگاہ کیا جائے۔

افسوس کی بات یہ ہے کہ جب بھی کسی ووپر کے ساتھ کوئی ناخوشگوار واقع ہوتا ہے جس نے اپنے سامان کو صحیح طریقے سے نہیں سنبھالا تو عام طور پر اسے پورے میڈیا میں نشر کیا جاتا ہے۔ تحقیقی مطالعات vaping کے بارے میں مزید مثبتات ڈالنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لہذا میڈیا منفی نقطہ نظر کو پیش کرنے کے لئے نئے طریقے تلاش کرنے پر زور دے رہا ہے۔ فی الحال منفی ای سگریٹ کی بیٹریاں پھٹ رہی ہیں۔

سچ تو یہ ہے کہ اگر آپ اس کی بیٹری سے چلنے والی مصنوعات کی تعداد سے موازنہ کریں تو کچھ بیٹری حادثات رونما ہوئے ہیں۔ آپ کو معلوم ہوگا کہ ان سبھی واقعات میں ، غیر منظم سامان کی وجہ سے واقعات پیش آئے ہیں ، جو اومس قانون میں اہل نہیں ہے اور جہاں خطرہ ہے اس کے ذریعہ اسے استعمال نہیں کرنا چاہئے۔ اب تک ، جب بھی کوئی واقعہ پیش آتا ہے ، یہ جنگل کی آگ کی طرح پھیلتا ہے اور اس سے لوگوں کو یہ فرض ہوجاتا ہے کہ وانپ لگانا ایک خطرناک مشغلہ ہے۔

وایپ فناٹکز آپ کو یہ یقین دلانے کے لئے حاضر ہیں کہ آپ کے واپے آلات کو صحیح اور طے شدہ طریقے سے ہینڈل کرنے ، اسٹوریج کرنے اور دیکھ بھال کرنے سے آپ کو یا آپ کے آس پاس کے لوگوں کو خطرہ لاحق ہونے والی کسی بھی چیز کا امکان ختم ہوجاتا ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا اگر آپ ایک سے زیادہ موڈس کے تجربہ کار سب اوہمر ہیں ، یا اسٹارٹر کٹ کے ساتھ بخارات میں تبدیل ہوتے ہیں تو ، براہ کرم مناسب بیٹری کی حفاظت پر عمل کرنے کی بات کو یقینی بنائیں!

متبادل بیٹریاں (سیل) - دیکھ بھال اور دیکھ بھال

ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ جب بیٹریوں کا احاطہ یا ہولڈر استعمال کیا جائے تو ڈھیلے بیٹریوں کو ایک دوسرے ، یا دیگر دھاتی اشیاء کو چھونے سے روکنے کے ل transport ٹرانسپورٹ کرتے وقت استعمال کیا جاتا ہے۔

وینٹنگ سے بچنے کے ل please ، براہ کرم چیک کریں کہ بیٹریوں کو صحیح طریقے سے داخل کیا گیا ہے۔ اگرچہ آپ کے جدید ڈیوائس میں قطعی قطعیت سے تحفظ حاصل ہے ، پھر بھی اس بات کو یقینی بنائیں کہ خلیے پیچھے نہ ہوں۔

اپنی بیٹری چارج کرتے وقت باقاعدگی سے یہ چیک کریں کہ آیا یہ ختم ہوچکا ہے۔ چارجنگ مکمل ہونے کے ساتھ ہی چارجر کو ہٹا دیں۔ اور ہمیشہ یاد رکھیں کہ فائر پروف سطح چارج کرنے کے لئے سب سے محفوظ جگہ ہے۔ اور یاد رکھنا ، اسے کبھی بھی بلاوجہ نہیں چھوڑیں یا رات بھر چارج کرنے کے ل leave۔

براہ کرم چوکنا رہیں اور یہ یقینی بنائیں کہ بیٹری پر مشتمل کیمیائی مواد کو انتہائی درجہ حرارت کا سامنا نہیں کرنا چاہئے ، اسے صرف کمرے کے درجہ حرارت پر رکھیں - اور ہاں ، اسے آگ سے دور رکھیں! اضافی طور پر ، نقصان / دانتوں کے لئے باقاعدہ چیک کریں اور اگر آپ کو کوئی نظر آئے تو کبھی بھی استعمال نہ کریں۔

ریچارج ایبل لتیم آئن خلیوں کے ساتھ کام کرتے ہوئے خصوصی دیکھ بھال اور احتیاطی تدابیر اختیار کرنی چاہ.۔ براہ کرم چیک کریں کہ آیا آپ کو استعمال سے پہلے چارجنگ ، ڈسچارجنگ ، اور اسمبلی میں لی آئن بیٹریوں کا کافی علم ہے یا نہیں۔

اگر آپ کی خواہش ہے کہ آپ کی لی آئن بیٹری طویل عرصے تک چلتی ہے تو پھر اسے مکمل طور پر ختم ہونے نہ دیں۔ نکل پر مبنی خلیوں کے برعکس ، لی آئن بیٹریوں کو اپنی زندگی کو طول دینے کے لئے پورے راستے سے خارج ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے بجائے ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ کم بیٹری اشارے آپ کے موڈ میں دکھائے جانے سے پہلے ہی آپ اس کو چارج کرنے کی عادت بنائیں۔

بیٹری کی زندگی کو 2.5V سے اوپر رکھ کر بھی بڑھایا جاسکتا ہے۔ اگر آپ بیٹری کی سطح کو 2.0V سے نیچے گرنے دیتے ہیں تو ، اس سے بیٹری کے اندر دھات چڑھنے کا باعث بنتا ہے ، جو شارٹ سرکٹ کا سبب بن سکتا ہے ، یا اس سے بھی پھٹ پڑ سکتا ہے۔ برائے مہربانی یاد رکھیں کہ یہ آرام والی وولٹیج ہے ، نہ کہ وولٹیج 'انڈر بوجھ'۔

اگر ، کسی وجہ سے ، آپ کی بیٹری 2.0V سے نیچے نکل جاتی ہے تو ، آپ کو فوری طور پر اسے چارج کرنے کے ل the سب سے سست ترین شرح پر پلگ ان کرنا ہوگا جس سے آپ کا چارجر اجازت دے گا۔ جس وقت یہ 3.0V سے تجاوز کرتا ہے ، تب آپ معیاری چارجنگ ریٹ پر واپس جا سکتے ہیں۔

اگر آپ اپنی بیٹری کو مستقل طور پر 2.0V پر چارج کرتے رہتے ہیں تو ، امکان ہے کہ یہ پہلے ہی خراب ہوچکا ہے ، اور اب اس کو چارج کرنا یا اس کا استعمال کرنا شارٹ سرکٹ کا باعث بن سکتا ہے۔

ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ سیل کو کمرے کے درجہ حرارت پر ٹھنڈا رکھنے کے ل keep رکھیں جب آپ اسے چارج کرنے کی کوشش کرنے سے پہلے اپنے موڈ سے نکال دیں۔ مزید برآں ، ہم اس قسم کی بیٹری کے ساتھ ٹرپل چارجر استعمال کرنے کے خلاف سختی سے مشورہ دیتے ہیں کیونکہ ٹرپل چارجر وولٹیج میں بیٹری کا مستقل انعقاد اس کو نقصان پہنچے گا۔

براہ کرم یقینی بنائیں کہ ان تمام آلات کو جنہیں ریچارج قابل لتیم آئن آئی ایم آر بیٹریوں کی ضرورت ہوتی ہے ان میں 20A یا اس سے زیادہ کی حد حد مقرر ہونی چاہئے۔ کسی بھی دوسری قسم کی بیٹریاں استعمال کرنا ممکنہ طور پر مؤثر ہوسکتا ہے۔

اگر آپ نے دیکھا کہ موڈ آپ کو بیٹری کے بارے میں الرٹس پہلے کی نسبت دے رہا ہے تو ، یہ اتنا سخت نہیں مارتا ہے ، یا آپ دیکھتے ہیں کہ جب آپ اسے استعمال کررہے ہیں تو گرم ہوجاتا ہے ، تب شاید اس سیل کو تبدیل کرنے کا وقت آگیا ہے۔ ہمیں یہ یقینی بنانے کے لئے بیٹری کی سطح چیک کرنے میں خوشی ہے کہ وہ استعمال کرنے کی حالت میں ہیں یا نہیں۔ ہم یقینی طور پر ان کو آپ کے لئے محفوظ طریقے سے ٹھکانے لگائیں گے۔ براہ کرم کبھی بھی ڈبے میں بیٹری نہ لگائیں!

قابل ایٹمیسر کوئلز اور بریک - قابل حفاظتی اقدام

تعمیر نو ماہروں کے لئے ہیں اور ان کے اپنے خطرات ہیں۔ ایک اوسط یا ابتدائی ویپر ، جس میں کوئی ملٹی میٹر یا معلومات نہیں ہے کہ میٹر کو کس طرح استعمال کیا جانا چاہئے یا کب ، یا الیکٹرانک آلات کس طرح کام کرتے ہیں ، کو سختی سے مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اسے استعمال نہ کریں۔ تجربہ کار یا وہ لوگ جو الیکٹرانکس کی بنیادی معلومات نہیں رکھتے ہیں وہ ان مواد کو محفوظ طریقے سے استعمال نہیں کرسکتے ہیں۔

یہ متعدد وجوہات کی بناء پر ہے:

  1. ایک قابل تعمیر کنڈلی / ویک کا استعمال ایک میٹر کے ساتھ احتیاط سے جانچنا چاہئے۔
  2. بغیر کسی جانچ کے استعمال کرنے میں یہ مکمل طور پر کسی صارف کا خطرہ ہے۔
  3. ناقص وکس / کنڈلی استعمال کرتے وقت الیکٹرانک آلات پھٹ سکتے ہیں۔
  4. ایک نئی کنڈلی / ویک یونٹ کو جانچ کے بعد استعمال کرنے کی اجازت ہے لیکن پہلے کسی قابل اعتماد بنیادی وضع پر جس میں شارٹ سرکٹ کا تحفظ ہو یا پھر بھی جانچ کی رگ ہو۔
  5. الیکٹرانک ڈیوائس پر اس وقت تک کسی بھی نئی کوائل / ویک اسمبلی کو استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہے جب تک یہ معلوم نہیں ہوتا ہے کہ یہ محفوظ ہے۔
  6. اگر ناقص ہے تو ، یہ اشیاء الیکٹرانک آلات کو تباہ کرسکتی ہیں۔ یہ ایک معروف مسئلہ ہے۔

سبح اوہم ٹینکس

وہ لوگ جو تجربہ کار صارف ہیں انہیں صرف سب اوہم ٹینک اور سب اوہم مزاحمت کنڈلی استعمال کرنے کی اجازت دی جاسکتی ہے۔ اضافی حفاظتی احتیاطی تدابیر کا استعمال کرتے ہوئے ذیلی اوہم ٹینک کا استعمال کرنا چاہئے۔ یہ صرف میکینیکل یا ریگولیٹ موڈ پر کام کر رہا ہے جس میں ذیلی اوہم ایٹمائزر اور کنڈلی فائر کرنے کے قابل ہے۔

مثال کے طور پر ، اگر آپ کے پاس 0.2 اوہم کنڈلی ہے تو ، آپ کے موڈ 0.2 اوہوم سے کم ایٹمائزر کو برطرف نہیں کرسکتے ہیں۔ یہ یقینی بنانا آپ کی ذمہ داری ہے کہ آپ کی بیٹریاں سب اوہم ایٹمائزر اور کوائل کو سنبھال سکتی ہیں۔ اگر آپ ریگولیٹڈ موڈ استعمال کررہے ہیں تو ، اس کو ملاحظہ کریں کہ یہ AMP کو ہینڈل کرسکتی ہے۔ ناجائز استعمال چوٹ کا سبب بن سکتا ہے اور نقصان کا سبب بن سکتا ہے۔ محفوظ رہنے کے ل we ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ OHMS قانون کیلکولیٹر استعمال کریں ، اپنے AMPS چیک کریں۔

نئے صارف کے لئے اہم اشارہ:

نئے صارفین کے ل we ، ہم مضبوطی سے سفارش کرتے ہیں کہ وہ 6mg ای مائع استعمال کریں یا اس سے کم ذیلی اوہم مزاحمت ایٹومائزر کے ساتھ استعمال کریں۔ ایسا اس لئے ہے کیونکہ سب اوہم ایٹومائزر ایک چھوٹا اور معیاری مزاحمتی ایٹومائزر کے مقابلے میں گلے کا ایک مضبوط نشانہ بناتا ہے۔ اس atomizer کے ساتھ 6mg سے اوپر نیکوٹین کی سطح کا استعمال عام طور پر جلے ہوئے یا سخت کا ذائقہ لے گا۔

VAPE ذمہ داری اور حفاظت محفوظ رہو

یہ آپ کے مفاد میں ہے کہ آپ جس کٹ کو استعمال کررہے ہیں اس کے بارے میں بنیادی معلومات حاصل کریں اور اس کی صحیح دیکھ بھال کرنے کا طریقہ جانیں۔ ہم آپ کی ہر طرح سے مدد کرنے میں ہمیشہ خوش رہیں گے ، اور ہم یہ یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ آپ اپنے وانپنگ آلات کا بہترین استعمال کس طرح کرنا جانتے ہو۔

لیکن براہ کرم نوٹ کریں کہ بیٹری کی لپیٹ / نشان کے ساتھ ہم نے جو کٹ فراہم کیا ہے اس میں کسی قسم کی ترمیم کی صورت میں ہمیں نقصان کے لئے ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جاسکتا ہے۔ نیز ، لی آئن بیٹریوں اور چارجرز کے غلط استعمال یا غلط بیچنے کی وجہ سے ہمیں ہونے والے کسی بھی نقصان کا ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جاسکتا۔