بخارات سے متعلق سوالات

ای سگریٹ کیا ہے؟

ای سگریٹ ہینڈ ہیلڈ بیٹری سے چلنے والی وانپریز ہیں۔ انہیں ای سگریٹ کہا جاتا ہے کیونکہ وہ تمباکو نوشی کی نقل کرتے ہیں۔ سگریٹ کے دھواں کے بجائے ، صارف بخار میں سانس لیتا ہے ، لہذا ای سگریٹ کے استعمال کو "واپنگ" کہتے ہیں۔ ان میں عام طور پر ہیٹنگ عنصر ہوتا ہے جو مائع حل کو ایٹ کرتا ہے جسے ای مائع کہتے ہیں۔

ای سگریٹ کے مقابلے میں باقاعدہ سگریٹ کے کیا فوائد ہیں؟

ای سگریٹ میں تمباکو یا دیگر زہریلے اور کارسنجن نہیں ہوتے ہیں۔ راکھ ، یا ٹار نہیں ماہرین کی رائے کی بنیاد پر ، ای سگریٹ تمباکو نوشی سے زیادہ محفوظ ہیں۔ یہ بھی خیال کیا جاتا ہے کہ وہ آس پاس کے لوگوں کو کوئی نقصان نہیں پہنچائیں گے ، جو روایتی سگریٹ کی صورت میں غیر فعال سگریٹ پیتے ہیں۔

ایٹمائزر کیا ہے؟

ایک اتمائزر ایک عمدہ سپرے کی طرح مائع کو خارج کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ اس سے مراد وہ آلہ ہے جو ای مائع کو بخارات بناتا ہے۔ واپپ ٹینک کا کنڈلی جو مائع کو بخوبی بناتا ہے ، اسے اٹومائزر کہا جاتا ہے۔ یہ خود بیٹری کی طاقت اور ای مائع کے مابین کے فاصلے کو ختم کرتا ہے ، اور مائع کو بخارات میں تبدیل کرنے میں ایک لازمی حصہ ہے۔ جب آپ بٹن دباکر اپنے موڈ کو چالو کرتے ہیں تو ، ایٹمائزر آہستہ آہستہ آپ کے ٹینک میں موجود مائع کو گرم کرتا ہے ، اور اسے بخارات میں بدل دیتا ہے۔

کنڈلی کیا ہے؟

کنڈلی ایٹمائزر کے اندر ایک جزو ہے۔ ایک اٹومائزر ہیڈ میں ایک کنڈلی ہوتی ہے جو وکیکنگ میٹریل (جو ای مائع کو جذب کرتی ہے) میں لپیٹ دی جاتی ہے (جب ایپلی کیشن کو استعمال کرنے کے لئے چالو کیا جاتا ہے) ، تو واپ کوائل بیٹری سے گرمی پیدا کرنے اور ای مائع کو بخوبی بنانے کے ل power طاقت کھینچتے ہیں۔
وائپ کنڈلی اوہم میں ماپا جاتا ہے۔ آپ مخصوص مزاحمت کی سطح کے ساتھ مختلف واپ کوائل کا انتخاب کرکے اپنے بخارات کے تجربے کو شخصی بنا سکتے ہیں۔ آلہ چالو ہونے پر آپ کے ای مائع سے زیادہ بخارات اور زیادہ شدید ذائقہ کم ریزنٹیشن کے ساتھ وانپنگ کنڈلی کا نتیجہ ہوگا جب کہ زیادہ مزاحمت والی واپیل کنڈلی ایک ٹھنڈا واپی اور کم شدید ذائقہ نکال دے گی۔

سب اوم وانپنگ کیا ہے؟

سب اوہم وانپنگ ، یا سب اوہومنگ ، وانپنگ کا ایک انداز ہے جو بخارات کے بڑے بادلوں کو پیدا کرتا ہے۔ یہ آلات کم مزاحمتی کنڈلی استعمال کرتے ہیں جو ایک اوہم سے کم ہیں ، لہذا نام سب اوہم۔ سب اوہم کنڈلی میں 1 اوہم سے کم مزاحمت ہوتی ہے۔

مجھے اپنا کنڈلی کب بدلنا چاہئے؟

آپ کے کنڈلی کی لمبی عمر آپ کے استعمال ، بیٹری اور بجلی کی ترتیبات ، آپ کے واپپ کا جوس کے ساتھ تبدیل ہوتی ہے۔ اپنے کنڈلی کو تبدیل کرنے کے ل a اپنے ایٹمائزر سے ذائقہ میں تبدیلی کے ل Watch دیکھیں۔

قبل از وقت جلنے سے بچنے کے ل I میں اپنا کنڈلی کس طرح رکھوں؟

اپنے ایٹومائزر کے سر کو پرائمر کرنا ایک طرح سے کوئل اور ویکنگ میٹریل کو تیار کرنا ہے اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ آپ اس سے پہلے ہی ایپ مائع سے سیر ہو۔ یہ اکثر آسان اور نظرانداز کردہ عمل ہے جس سے یہ یقینی بنتا ہے کہ جب آپ اپنے نئے atomizer کو انسٹال کرتے ہو تو آپ اپنا کنڈلی اور wick نہیں جلاتے ہیں۔
اپنے ٹینک میں انسٹال کرنے سے پہلے اپنے atomizer کے سر کے اختتامی مواد پر ای مائع کے کچھ قطرے صرف ڈالیں۔ اپنے ٹینک کو بھریں اور اسے 5 - 10 منٹ تک لینا دیں۔ اگلا ، اس سے پہلے کہ آپ پہلی بار بھاگیں اپنے نئے ایٹمائزر پر لیکن بٹن دبائے بغیر کچھ ڈرا لیں۔ اگر آپ کے آلے میں ایڈجسٹ سیٹنگز ہیں تو ، اسے کم طاقت پر سیٹ کریں اور ڈیوائس کو فائر کریں۔

اور وہاں آپ کے پاس ہے - اب آپ کا نیا کوائل کامیابی کے ساتھ تیار اور تیار ہے!

ای مائع کیا ہے؟

ای مائع آپ کے ای سگریٹ کا ایندھن ہے۔ زیادہ تر ای مائعات پروپیلین گلائکول (پی جی) ، سبزیوں کی گلیسرین (وی جی) ، پانی ، ذائقہ اور نیکوٹین سے بنی ہیں۔ عام طور پر ای مائعات دونوں میں سے ایک کے تناسب کے ساتھ عام طور پر پی جی اور وی جی دونوں کی خصوصیات رکھتے ہیں۔

مجھے نیکوٹین کی کس طاقت کے لئے جانا چاہئے؟

سگریٹ کے برعکس ، یہ جاننا ممکن ہے کہ آپ کے واپے کے جوس میں کتنی نیکوٹین ہے۔ تجربہ کار تمباکو نوشی کرنے والوں کے لئے یہ مشکل ہوسکتا ہے کہ وہ یہ منتخب کریں کہ کون سا واپ اور نیکوٹین کی سطح ان کی ضروریات کے لئے صحیح ہے۔ ای مائعات نیکوٹین کی طاقت میں آتی ہیں جو 0 ملی گرام سے 36 ملی گرام تک ہوتی ہیں (ای مائع کے 1 ملی لٹر) یہ نیکوٹین کی سطح آپ کے بخار کے تجربے کو متاثر کرتی ہے۔ ذائقہ اور گلے کا نشانہ بننا ، استعمال اور اس کے تمباکو نوشی کے مترادف (اگر آپ تمباکو نوشی کرتے ہو) کچھ ایسے عوامل ہیں جن پر آپ کے پسندیدہ انتخاب کے انتخاب پر غور کرنے کی ضرورت ہے۔

پروپیلین گلائکول (PG) اور سبزیوں کی گلیسرین (VG) کیا ہے؟

پی جی اور وی جی آپ کے واپے کے جوس میں موجود مائعات ہیں جو نیکوٹین کو بخارات میں بدل دیتے ہیں۔
سبزی گلیسرین (وی جی) ایک میٹھا موٹا مائع ہے جو بڑے پیمانے پر بادل تیار کرتا ہے۔ یہ آپ کے ای مائع کو میٹھا ذائقہ بھی دیتا ہے۔ پروپیلین گلائکول (پی جی) ایک بے رنگ ، بو کے بغیر مائع ہے جو سگریٹ پیتے ہوئے زیادہ محسوس ہوتا ہے ، کیوں کہ یہ گلے کو نشانہ بنا دیتا ہے اور تمباکو تمباکو نوشی جیسا ہی تجربہ فراہم کرتا ہے۔

آپ کے ای مائعات پر کون سے پی جی / وی جی تقسیم ہوتا ہے؟

ای مائعات کی جانچ پڑتال کے دوران ، آپ کو تناسب ملے گا جو PG / VG مقدار کا حوالہ دیتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ ای مائعات پر 70/30 دیکھتے ہیں ، تو اس میں 70٪ PG اور 30٪ VG ہوگا۔