وانپنگ انڈسٹری کی ترقی کس طرح ہوئی جہاں آج ہے

وانپنگ انڈسٹری کی ترقی کس طرح ہوئی جہاں آج ہے

وانپنگ انڈسٹری کی ترقی کس طرح ہوئی جہاں آج ہے

آج ، واپنگ تیزی سے بڑھتی ہوئی صنعتوں میں شامل ہے جو ہزاروں سالوں میں مرکوز ہے۔ پہلا ای سگریٹ 2004 میں چینی مارکیٹ میں داخل ہوا ، اور تب سے یہ صنعت پوری دنیا میں تیزی سے تیار ہورہی ہے۔ واپنگ صنعت کے لئے عالمی منڈی کی قیمت 14 میں لگ بھگ 2017 بلین ڈالر تھی ، اور یہ (حیرت کی بات نہیں) کہ 50 تک بڑھ کر 2025 ارب ڈالر ہوجائے گی۔

لوگوں کے ایک بڑے گروہ کی طرف سے وانپنگ کو ترجیح دی جاتی ہے کیونکہ اس سے تمباکو نوشی کے تجربے کو کتنے قریب سے پیش کرتا ہوں۔ یہ محتاط اور آسان ہے اور آپ کو پھر بھی ایسی جگہیں ملیں گی جہاں تمباکو نوشی کو واضح طور پر منع کیا گیا ہو لیکن وانپنگ نہیں ہے۔ بہت سارے ماہرین نے اسے سگریٹ سے زیادہ محفوظ اور کم نقصان دہ قرار دیا ہے۔

ای سگریٹ کی پہلی نسل میں واپس جارہے ہیں - وہ آج کے وانپینگ سین میں جو کچھ دیکھ رہے ہیں اس سے بہت دور تھے۔ بھاری واپ ماڈل ، ذائقوں کی کمی اور بیٹری کی مختصر مدت کے ساتھ ، پہلی نسل بہت تیزی سے باہر نکل گئی جب ہم دوسری نسل کے واپے آلات میں منتقل ہوگئے ، جس نے مزید اختیارات فراہم کیے۔ تب سے وانپنگ کا تجربہ مستقل طور پر بہتر ہوتا جارہا ہے۔ اب آپ کو ایسی ڈیوائسز ملیں گیں جو چیکنا اور آسانی سے پورٹیبل ہوں ، لمبی بیٹری کی زندگی اور ریچارج ایبل بیٹریاں اور ای مائع ذائقوں کی کثرت کے ساتھ۔ اصل بات یہ ہے کہ آپ کی تمباکو نوشی کی ترجیحات کے مطابق وانپنگ کے تجربے کو کس طرح اپنی مرضی کے مطابق اور ذاتی بنایا جاسکتا ہے۔ آج ، تیسری نسل کی مصنوعات - موڈ کٹس اور ایڈوانسڈ پرسنل واپوریئرز (اے پی وی) - نے ای سگریٹ کے پہلے سیٹ سے بہت آگے جانا ہے۔ کچھ کمپنیوں نے نکل یا ٹائٹینیم تاروں سے اٹومائزر بنائے ہیں۔

سب سے حالیہ اور اعلی درجے کے رجحانات میں سب اوم وافس ہیں۔ یہ بڑے پیمانے پر بخارات کے بادل مہیا کرتے ہیں اور کم عمر لوگوں میں بھی متاثر ہوتے ہیں۔ vapes پر تازہ ترین خصوصیات میں سے کچھ یہ ہیں کہ ڈیجیٹل ڈسپلے ، درجہ حرارت کی ترتیب کا کنٹرول ، اعلی واٹج ، سب اوہم ٹینک وغیرہ۔ جدید ترین واپنگ ٹکنالوجی کے ڈویلپر اپنے صارفین کو زیادہ سنسری بخشی کا تجربہ لانے کے لئے مستقل طور پر اپنی مصنوعات کی اصلاح کر رہے ہیں۔ وانپنگ کا ایک اور رجحان نامیاتی روئی کنڈلی (او سی سی) کا استعمال ہے۔ تجارتی طور پر استعمال ہونے والی روئی کے معیاری روایتی کنڈلی کے مقابلے میں ، جو بلیچ اور ملاوٹ ہوسکتی ہے ، او سی سی صاف اور نجاست سے پاک ہے۔

vapes کے لئے آگے کیا ہے؟ شاید LCD دکھاتا ہے اور بلٹ میں سافٹ ویئر انٹیگریشن کی خصوصیات کے ساتھ آپ کے فونز اور ویئرایبلس کے ساتھ ہم آہنگی پانے کی خصوصیات ہیں۔ واپرائزرز ممکنہ طور پر مصنوعات کے ڈیزائن ، اعلی کارکردگی اور قابل اعتماد پر توجہ دینے کے ل more زیادہ کمپیکٹ ہوں گے ، اور اس میں بدیہی اور صارف دوست خصوصیات ہوں گی۔ واپنگ ٹکنالوجی نے ابھی ہمیں صرف امکانات دکھانا شروع کیا ہے اور ہم یقینی طور پر اگلے جنن واپی مصنوعات میں بہت سے جدید خیالات اور خصوصیات کی توقع کرسکتے ہیں۔

مصنف کے بارے میں - جینی ویلچ

جینی ویلچ Vape Fanaticz کے ساتھ ایک قابل قدر محقق ، مشیر ، اور مشمول تخلیق کار کی حیثیت سے کام کرتی ہے۔ پروفیشنل مارکیٹنگ میں ایک قابل قدر سی آئی ایم لیول 6 ڈپلومہ اور پروڈکٹ مارکیٹنگ میں 12 سال سے زیادہ کے تجربے کے ساتھ ، انھیں تجزیات اور تحقیق کا گہرا علم ہے۔ خود بخود تمباکو نوشی ہونے کی وجہ سے وانپنگ کا شکریہ ، اور تمباکو کو پہنچنے والے نقصان کو کم کرنے کے لئے ایک مضبوط وکیل ، جینی کی تحریری کمیونٹی کے قارئین کو حوصلہ افزائی کرتی ہے کہ وہ وانپنگ کے اہم فوائد کو سمجھے اور تمباکو نوشی ترک کرے۔ پیشہ ورانہ طور پر اس کا مواد حقائق پر مبنی اور اشتعال انگیز ہے جو ہماری مہمات اور بلاگز کی عکاسی کرتا ہے ، جبکہ اپنے وقت پر ، جینی رواں موسیقی کی مداح ہے اور اسے ہر جگہ موقع پر سفر کرتی ہے جب وہ پرسکون دیہی علاقوں میں آجاتی ہے۔

اگر آپ کو یہ پوسٹ پسند آئی ہو تو آپ ان کو پسند کرسکتے ہیں:

سب سے زیادہ ٹرینڈنگ واپنگ کٹس 2020 میں

آپ کو اطمینان بخش سودا تلاش کرنے میں ہماری مدد کرنے کے لئے ہماری مختصر رہنما

تمباکو نوشی کافی لت اور غیر صحت بخش ہے۔ ان حقائق سے واقف ہونے کے باوجود ، لوگوں کی اکثریت کو چھوڑنا ناممکن معلوم ہوتا ہے۔ تاہم ، اس میں ...

مزید پڑھ