وایپ فینٹکز کی ہدایت نامہ استعمال کرتے ہوئے اپنے کنڈلی پرائم کریں

اپنی سرزمین کو متعین کرنے کے لئے مکمل گائیڈ۔ قبل از وقت پیشرفت سے بچیں

اس بات کو یقینی بنائیں کہ پہلے آپ کے آلے کو برطرف کرنے سے پہلے آپ کا کنڈلی مناسب طریقے سے چل رہا ہے۔ آسانی سے کرنے کے لئے ان آسان ہدایات پر عمل کریں:

  • کنڈلی کے اوپری حصے پر بہت سارے ای مائعات ڈراپ کریں ، اس سے اندر کی روئی اس کو بوندوں کے بیچ بھگنے دیتی ہے جب تک کہ آپ سفید روئی کو اس طرف سے سوراخوں کے ذریعے گیلے نہ ہوجائیں۔ دل کھول کر کریں؛ اگر آپ کو کپاس کے مکمل طور پر سیر ہونے کے بعد کسی بھی طرح کی زیادتی نظر آتی ہے تو ، اضافی مائع کی نالی خارج ہونے کے لئے کنڈلی پر کلک کریں۔
  • اپنے کنڈلی کو ریفٹ کرنے کی کوشش کریں اور ای جوس سے ٹینک بھریں۔
  • بھگونے کے ل so ایک منٹ بیٹھنے دیں
  • ایٹمائزر پر کھینچ کر کچھ 'پرائمر پفس' آزمائیں گویا آپ بخار ڈال رہے ہیں لیکن آلے کو فائر کیے بغیر
  • اگر آپ کے آلے میں ایڈجسٹ ہونے والی طاقت ہے تو ، اپنے آلے کی طاقت کی ترتیب کو کم پر تبدیل کریں۔ اور پھر اسے فائر کرو
  • وقفے سے بجلی کو زیادہ سے زیادہ موڑنے کی کوشش کریں یہاں تک کہ آپ کو ترجیحی سطح کی سطح مل جائے
  • مبارک ہو ، آپ نے اپنے کنڈلی کو کامیابی کے ساتھ انجام دیا ہے اور اب یہ استعمال کرنے کے لئے تیار ہے!

برائے مہربانی یاد رکھیں؛ سویپنر (سوکروز) کی اعلی حراستی کے ساتھ واپپ کا جوس کنڈلی کی زندگی کو تیزی سے قصر کرے گا۔ لہذا احتیاط کرو!

ایک اہم ٹپ

اگر آپ اسے فائر کرتے وقت اپنے آلے کو 'تھوکتے' اور معمولی رگڑتی ہوئی آواز دیکھتے ہیں تو پھر اس بات کا امکان ہے کہ آپ کا کنڈلی سیلاب میں آگیا ہو۔ عام طور پر ، یہ مسئلہ اس وقت پیدا ہوتا ہے جب آلہ کو زیادہ وقت تک بیکار رکھا جاتا ہے یا اگر پرائمنگ کے عمل سے ای مائع ابھی تک کوئیل کے اندر موجود ہے۔

اور اگر ایسا ہوتا ہے تو ، اگر آپ یہ کر سکتے ہو تو ، صرف منہ کا صفحہ اتارنے کی کوشش کریں ، پھر آلے کو نیچے کی طرف فلک کریں (باہر کرنے سے بہتر ہے!)۔ ایسا کرنے سے زیادہ سے زیادہ مائع کنڈلی خالی ہوجائے گا ، اور جب آپ اس کے بعد آلے کو فائر کردیں گے ، تو یہ گڑبڑ آواز یقینی طور پر چلی جانی چاہئے تھی۔

یہ کوئیل پرائمری کے لئے اہم کیوں ہے

کنڈلی آپ کے وانپنگ ڈیوائس کا سب سے اہم حصہ ہے۔ یہ حرارتی عنصر آپ کے واپ - مائع کو بخارات میں بدلنے میں مدد کرتے ہیں۔ عام طور پر ، ایک تیار شدہ کنڈلی کے ساتھ ، آپ کو ایک ہیٹنگ عنصر مل جائے گا جو ہمیشہ روئی میں بند ہوتا ہے۔ یہ روئی وہی چیز ہے جو مائع کو برقرار رکھتی ہے ، اور جب آپ اپنی بیٹری سے بجلی کا استعمال کرتے ہیں تو اسے بخارات بننے کے قابل بناتا ہے۔

جب آپ کو کوئلوں کی جگہ لینا چاہئے

کنڈلی کو وقتا فوقتا بدلنا پڑتا ہے۔ اس وقت کا انحصار عوامل کی تعداد پر ہوتا ہے جیسے آپ اپنے ڈیوائس ، بجلی کی ترتیبات ، واپی مائع جو آپ استعمال کررہے ہیں اور دیگر متغیرات کتنی بار استعمال کرتے ہیں۔ یہ ساری چیزیں آپ کے کنڈلی کی عمر کو متاثر کرتی ہیں۔ ہم آپ کو آپ کے کنڈلی کو تبدیل کرنے کا مشورہ دیتے ہیں ، جب بھی آپ اپنے اٹومائزر سے جلے ہوئے یا خراب ذائقہ دیکھیں گے۔