سپورٹ سینٹر

ہمارے سپورٹ سینٹر میں اکثر پوچھے جانے والے تمام سوالات ہوتے ہیں۔ ہم امید کرتے ہیں کہ اس سے آپ کے متعلق کوئ بھی سوال حل ہو گیا ہے۔ اگر آپ کے پاس کوئی سوال ہے جو یہاں درج نہیں ہے تو بلا جھجھک ہم سے رابطہ کریں۔ ہم آپ سے سننے کے لئے ہمیشہ تیار ہیں۔

معلومات سے متعلق اکاؤنٹ اور وفاداری انعامات

1. میں اپنا نیا اکاؤنٹ کیسے بناؤں؟

ذیل میں درج اقدامات پر عمل کرکے آپ ہمارے ساتھ آسانی سے اپنا اکاؤنٹ بناسکتے ہیں۔

  1. اپنی اسکرین کے اوپری دائیں کونے میں نظر آنے والے شخص کے آئیکن کو تلاش کریں اور کلک کریں۔
  2. اب "اکاؤنٹ بنائیں" کو منتخب کریں۔
  3. تمام مطلوبہ تفصیلات فارم میں پُر کریں۔
  4. آخر میں ، "ایک اکاؤنٹ بنائیں" کو دبائیں۔

I. میں اپنے اکاؤنٹ میں شپنگ ایڈریس کیسے بھر سکتا ہوں؟

اپنے اکاؤنٹ میں شپنگ ایڈریس شامل کرنا ایک آسان عمل ہے۔ ہم ایک اکاؤنٹ میں متعدد پتوں کو شامل کرنے کی بھی اجازت دیتے ہیں۔ اقدامات مندرجہ ذیل ہیں:

  1. اپنی اسکرین کے اوپری دائیں کونے میں پرسن آئیکون تلاش کریں اور 'میرے آرڈر' کو منتخب کریں۔
  2. "اکاؤنٹ کی تفصیلات" کے نیچے "ایڈریس دیکھیں" کو مارو۔
  3. "نیا پتہ شامل کریں" کو منتخب کریں۔
  4. تمام تفصیلات پُر کریں۔ پہلے سے طے شدہ پتے کے بطور استعمال کرنے کیلئے 'بطور ڈیفالٹ ایڈریس سیٹ' چیک کریں۔
  5. 'نیا پتہ شامل کریں' کو منتخب کرکے ایڈریس کو محفوظ کریں۔
  6. اسی عمل پر عمل کرتے ہوئے متعدد پتے شامل کریں۔

my. میں اپنے حالیہ اور پچھلے احکامات کہاں سے حاصل کرسکتا ہوں؟
  1. اپنی اسکرین کے اوپری دائیں کونے میں پرسن آئیکون تلاش کریں اور 'میرے آرڈر' کو منتخب کریں۔
  2. مزید حکم کے ساتھ ہر حکم کی جانچ پڑتال کے ل history تاریخ میں سے کوئی بھی آرڈر منتخب کریں

I. مجھے اپنا پاس ورڈ یاد نہیں ہے - اپنے اکاؤنٹ تک رسائی کیسے حاصل کریں؟
  1. اکاؤنٹ لاگ ان صفحے پر ، 'اپنا پاس ورڈ بھول گئے؟' کو منتخب کریں آپشن
  2. اپنا ای میل ایڈریس پُر کریں اور جمع کروائیں۔
  3. اپنے پاس ورڈ کو دوبارہ ترتیب دینے کے ل your اپنے ای میل کو چیک کریں۔
  4. اب اپنا نیا پاس ورڈ ٹائپ کریں اور تصدیق کے ل again دوبارہ داخل ہوں اور پھر 'ری سیٹ پاس ورڈ' منتخب کریں۔

5. جائزہ کیسے ڈراپ کریں؟
  1. ایک بار جب آپ نیا آرڈر دے دیتے ہیں تو آپ کو دو فالو اپ ای میلز ملیں گی۔
  2. پہلا ای میل آپ کے مصنوع کا جائزہ لینے کے لئے کہے گا۔
  3. دوسری ای میل آپ سے اپنے مجموعی تجربے پر تبصرہ کرنے کے لئے کہے گی۔

آپ اپنے تاثرات ہمارے فیس بک پیج یا گوگل بزنس پیج پر بھی فراہم کرسکتے ہیں۔

6. وفاداری انعام انعامات کیسے حاصل کریں؟

آپ درج ذیل طریقے سے وفاداری سے متعلق انعام کے پوائنٹس حاصل کرسکتے ہیں۔

  1. ہر £ 1 کے لئے 1 وایپ پوائنٹ آن لائن یا آف لائن اسٹور پر خرچ کرتا ہے۔
  2. سالگرہ کے موقع پر 25 پوائنٹس۔
  3. ہمارا فیس بک پیج شیئر کریں ، 25 پوائنٹس کمائیں۔
  4. اپنے ٹویٹر ہینڈل پر ٹویٹ شیئر کریں ، 25 پوائنٹس حاصل کریں۔

7. وفاداری کا انعام اکاؤنٹ کیسے بنایا جائے؟

اگر آپ نے واپ فناٹکز کے لئے سائن اپ کیا ہے تو ، آپ کو 25 کریڈٹ پوائنٹس ملیں گے۔ یا

  1. کسی بھی صفحے سے ، گلابی بٹن 'آپ کے انعامات' کو دبائیں۔
  2. اب 'ابھی شامل ہوں' کو منتخب کریں اور سائن اپ کریں۔
  3. اب فارم پُر کریں اور جمع کروائیں۔

the. وفاداری پروگرام میں اپنے انعامات کا دعوی کیسے کریں؟

125 پوائنٹس کے بعد ، آپ کو 5 reward انعام کا واؤچر ملتا ہے۔

  1. گلابی 'میرے انعامات' کے بٹن کو مارو۔
  2. اب پاپ اپ آپ کو جو پوائنٹس دکھائے گا۔

9. کیا Vape Fanaticz ریفرل اسکیم پیش کرتا ہے؟

ہاں ، ہم ایک حوالہ اسکیم پیش کرتے ہیں۔

  1. گلابی 'میرے انعامات' کے بٹن کو مارو۔
  2. 'اپنے دوستوں کو دیکھیں' کے لئے سکرول کریں۔
  3. اس کے بعد ، حوالہ دینے والا URL کاپی کریں اور اس کا اشتراک کریں۔
  4. جب آپ کا دوست حوالہ استعمال کرتا ہے ، تو اسے 10 مائع ای مائعات سے بدلہ دیا جائے گا ، اور آپ کو £ 10 واؤچر ملے گا۔

احکامات اور سراغ لگانا

  1. کیا میں اپنے فون پر ٹیکسٹ کے ذریعہ آرڈر اپ ڈیٹ حاصل کرسکتا ہوں؟

ہاں ، یہ ممکن ہے۔ جب آپ کو آرڈر کے لئے کوئی ای میل موصول ہوتا ہے تو ، اپنے ای میل میں 'اپنے آرڈر کو دیکھیں' آئیکن کو تلاش کریں اور منتخب کریں۔ اس کے بعد اگلے صفحے پر ، اپنے آرڈر سے باخبر رہنے کے نمبر تلاش کریں اور 'ٹیکسٹ کے ذریعے آرڈر اپ ڈیٹ وصول کریں' کے اختیار کو منتخب کریں ، پھر اپنا موبائل نمبر درج کریں۔

  1. کیا واپ فناٹکز برطانیہ سرزمین سے باہر کا آرڈر قبول کرتا ہے؟

رائل میل انٹرنیشنل ہمارے بیرون ملک مقیم آرڈرز کا انتظام کرتا ہے ، اور ڈاک کی قیمت آرڈر کے وزن پر منحصر ہوتی ہے ، جو چیک آؤٹ پر حساب کی جاتی ہے۔

خدمت کے آپشن جو پیش کرتے ہیں وہ ہیں:

رائل میل انٹرنیشنل پر دستخط کیے گئے - 3 سے 15 دن

رائل میل انٹرنیشنل ٹریک کیا گیا - 3 سے 15 دن

  1. گاہکوں کے احکامات کو پورا کرنے کے لئے ہمارا معیاری وقت کیا ہے؟

اگر پیر سے جمعہ کو سہ پہر ساڑھے تین بجے تک آرڈر دیا گیا ہے ، تو وہ اسی دن روانہ کردیئے جائیں گے۔ احکامات جو جمعہ کی سہ پہر ساڑھے تین بجے کے بعد لگائے جاتے ہیں وہ پیر کو بھیج دیئے جاتے ہیں۔

  1. ہم کیا پیش کرتے ہیں ترسیل کے اختیارات؟

مزید جاننے کے لئے ہمارے حوالگی سے متعلق تفصیلی معلومات کا صفحہ دیکھیں۔

  1. جب آپ میرا حکم بھیج دیں گے تو مجھے کیسے پتہ چلے گا؟

آپ کو تفصیلات پر مشتمل ایک ای میل موصول ہوگا۔ ہم آپ کی ترسیل سے باخبر رہنے کے بارے میں معلومات شیئر کریں گے۔

  1. آپ کس طرح آرڈر بھیجتے ہیں؟

ہم پیر سے جمعہ تک کام کرتے ہیں۔ احکامات جو شام 3:30 سے ​​پہلے بنائے جاتے ہیں اسی دن روانہ کردیئے جاتے ہیں۔ یہ آرڈر جو 3:30 بجے کے بعد کیا جاتا ہے اگلے کاروباری دن کو بھیج دیا جاتا ہے۔

  1. میں اپنے آرڈر کو کس طرح ٹریک کروں گا؟

آپ اپنے آرڈرز میں اپنے آرڈر ٹریک آئی ڈی کا استعمال کرکے اپنے آرڈر کو ٹریک کرسکتے ہیں۔

  1. اگر مجھے اب آرڈر کی ضرورت نہیں ہے تو کیا ہوگا؟

مزید جاننے کے لئے ہماری واپسی کی تفصیلی پالیسی پر ایک نظر ڈالیں۔

  1. اگر مجھے ملنے والا آرڈر خراب ہوجائے تو کیا ہوگا؟

+44 (0) 3335775807 ، پیر سے جمعہ صبح 9 بجے سے شام 5:30 بجے تک ، ہفتہ کو صبح 9 بجے سے شام 5 بجے ، اور اتوار کی صبح 10 بجے سے شام 4 بجے تک کال کریں۔ متبادل کے طور پر ، info@vapefanaticz.com پر ای میل کریں۔

  1. اگر مجھے آرڈر نہیں ملا تو کیا ہوگا؟

+44 (0) 3335775807 ، پیر سے جمعہ صبح 9 بجے سے شام 5:30 بجے تک ، ہفتہ کو صبح 9 بجے سے شام 5 بجے ، اور اتوار کی صبح 10 بجے سے شام 4 بجے تک کال کریں۔ متبادل کے طور پر ، info@vapefanaticz.com پر ای میل کریں۔

  1. کیا مصنوعات بھیجنے کے بعد میں ڈیلیوری سروس تبدیل کرسکتا ہوں؟

نہیں ، وہ آپشن دستیاب نہیں ہے۔

  1. کیا ہم اپنے تمام پروڈکٹ کو تمام ممالک بھیجتے ہیں؟

ہم ذیل میں ذکر کردہ مصنوعات کو برطانیہ سے باہر فراہم نہیں کرتے ہیں۔

لتیم بیٹری سیل

جول مصنوعات

  1. میرے شاپنگ کارٹ میں تبدیلی اور تبدیلیاں کیسے کریں؟

اوپری دائیں کونے میں کارٹ کے آئیکون پر کلک کرکے ، آپ اس تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں اور متعلقہ تبدیلیاں کرسکتے ہیں۔

  1. مجھے کیسے پتہ چلے گا کہ میرا آرڈر دیا گیا ہے؟

چیکآاٹ کے عمل کے بعد ، آپ کو تصدیقی ای میل موصول ہوگا۔

  1. ادائیگی کے کون سے اختیارات دستیاب ہیں؟

آپ کے پاس ادائیگی کے لئے مندرجہ ذیل اختیارات ہیں:

  1. پے پال
  2. بابا
  3. ڈیبٹ کارڈ ، کریڈٹ کارڈ
  4. ویزا کارڈ ، ماسٹر کارڈ۔

خرابیوں کا سراغ لگانے کے لئے رہنما

1. واپ بیٹری کام نہیں کررہی ہے
  1. اکثر اور دبائیں۔
  2. اپنا چارجر تبدیل کرنے کی کوشش کریں۔
  3. چیک کریں کہ آیا آپ کی بیٹری کے مابین ٹرمینلز کو کچھ صفائی کی ضرورت ہے۔
  4. یا ہمارے جامع گائیڈ کا جائزہ لیں۔

2. Mod کی OLED اسکرین کوئی atomizer کہتی رہتی ہے۔
  1. اگر ٹینک خراب ہے اور مرمت کی ضرورت ہے تو اس کی جانچ کریں۔
  2. کنڈلی ڈھیلے نہیں ہونا چاہئے۔
  3. ٹینک کو زیادہ نہیں کرنا چاہئے۔
  4. کوائل کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہوسکتی ہے۔

3. وانپنگ ڈیوائس سے کوئی قرعہ اندازی نہیں ہوسکتی ہے۔
  1. بیٹری کو آن کرنا چاہئے۔
  2. چیک کریں کہ آیا آپ کے ٹینک میں کافی مائع موجود ہے۔
  3. چیک کریں کہ کوئل اور واپ بیٹری کے مابین کوئی رکاوٹ نہیں ہے۔

4. وانپتے ہوئے تھوکنا یا گڑگڑا ہونا
  1. کنڈلی سے اضافی واپپ رس نکالنے کے لئے منہ کا تختہ ہٹائیں اور آلہ کو فرش کی طرف ٹہلنا (اس کے باہر یا کسی ٹشو سے بہتر کریں)۔
  2. ٹینک کو زیادہ سے زیادہ یا زیادہ سخت نہیں ہونا چاہئے۔
  3. اضافی رس سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے ٹینک کو الگ الگ رکھیں اور اسے گرم پانی کے نیچے چلائیں۔ باورچی خانے کے رول کے صاف ٹکڑوں کو استعمال کرنے سے پہلے اسے اچھی طرح سے خشک کریں۔

5. ای مائع مسلسل ہوا کے بہاؤ کے ذریعے رس ہورہا ہے
  1. چیک کریں اور دیکھیں کہ آیا اس کنڈلی کو تبدیل کرنے کا وقت آگیا ہے۔
  2. کوائل کو محفوظ طریقے سے سخت کرنا چاہئے اور کراس تھریڈ نہیں ہونا چاہئے۔
  3. جانچ پڑتال کریں کہ کنڈلی پر کوئی O- بجتی ہے یا نہیں۔
  4. اس بات کو یقینی بنائیں کہ اگر آلہ براہ راست سے پھیپھڑوں کے بخارات کے ل is تیار کیا گیا ہے ، تو پھر منہ سے پھیپھڑوں میں بخارات مشین کو زیادہ گرم کر سکتے ہیں۔

6. OLED اسکرین خالی ہے۔ یہ آن نہیں ہوتا۔
  1. چیک کریں کہ آیا آپ کے موڈ میں اسٹیلتھ وضع جاری ہے یا نہیں۔ یا تفصیلات کے لئے ہدایت نامہ دیکھیں۔
  2. چیک کریں کہ آیا فرم ویئر کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔

7. ای مائعات رنگ گہرے لگ رہے ہیں۔

  1. مائع بوتلیں گھر کے اندر ٹھنڈے اور سوکھے حصے میں رکھنے کی کوشش کریں۔
  2. ای مائع کی نیکوٹین طاقت کو چیک کریں - نیکوٹین کی اعلی سطح عام طور پر جلدی سے آکسائڈائز ہوجاتی ہے اور اس سے مائع تاریک ہوجاتا ہے۔
  3. اپنے ٹینک کو صاف رکھیں۔

8. جب بھی ویپنگ ہو تو خشک ڈریگ یا تھوڑا سا جلے ذائقہ حاصل کرنا۔
  1. اگر کنڈلی کو حال ہی میں تبدیل کیا گیا ہے تو ، یقینی بنائیں کہ اس کو اچھی طرح سے پرائمری کیا جائے۔
  2. چیک کریں کہ آپ نے ای مائع کے لئے کافی کا وقت بچا ہے تاکہ کپاس کے اختیاری مواد کو مکمل طور پر پورا کیا جاسکے۔

9. جب بھی وانپ لگ رہی ہو تو خشک یا گلے کی سوجن ہونا۔
  1. تھوڑا سا پانی لے لو۔
  2. پے در پے پفوں کی تعداد کو یکے بعد دیگرے محدود رکھیں۔

10. ایسا نہیں لگتا کہ میرے وائپ سے کافی بڑا بادل بنائے۔
  1. ای مائع کا VG یا PG تناسب چیک کریں۔ وی جی ایک ایسا جزو ہے جو بڑے بادل بنانے میں مدد کرتا ہے لہذا اعلی VG واپے رس پر سوئچ کرنے کی کوشش کریں۔
  2. چیک کریں کہ آیا آپ کے واپنگ ڈیوائس کو ری چارج کرنے کی ضرورت ہے۔
  3. چیک کریں کہ کنڈلی خشک نہیں ہے۔
  4. روئی کی بڈ کا استعمال کرکے ، کنکشنس سے دھول یا ای مائع بلڈ اپ کو صحیح طریقے سے صاف کریں۔

11. میرے vape سے گلے میں لگے ہوئے مطلوبہ مقدار میں نہیں ملنا
  1. ای مائع کا VG یا PG تناسب چیک کریں۔ پی جی ایک ایسا جزو ہے جو گلے کی ہٹ کا سبب بنتا ہے ، لہذا اعلی پی جی واپے کے رس میں تبدیل کرنے کی کوشش کریں۔
  2. ای مائع کی نیکوٹین کی طاقت چیک کریں - اگر آپ کے پاس زیادہ فری بیس نیکوٹین ہے تو ، ہٹ یقینی طور پر مضبوط ہوگی۔
  3. دوسرے میٹھے ذائقوں کے مقابلے میں مینتھول اور سائٹرس کے ذائقوں پر غور کریں کیونکہ وہ گلے کی زد میں سے زیادہ تر پہنچاتے ہیں۔

12. میرے vape سے گلے کی زد میں آنے سے کہیں زیادہ ہے۔
  1. ای مائع کا VG یا PG تناسب چیک کریں۔ وی جی ایک جزو ہے جو ہموار vape دیتا ہے لہذا اعلی VG واپے رس پر سوئچ کرنے کی کوشش کریں۔
  2. ای مائع کی نیکوٹین طاقت کو کم کرنے کی کوشش کریں۔
  3. اگر آپ نیکوٹین کی طاقت کو کم نہیں کرنا چاہتے ہیں تو ، اس کے بجائے نیکوٹین نمک پر مبنی مائع استعمال کریں۔
  4. مینتھول اور سائٹرس کے بجائے میٹھے ذائقے آزمائیں۔

13. میرے vape سے زیادہ نیکوٹین ہٹ کی ضرورت ہے.
  1. اعلی نیکوٹین طاقت ای مائع پر تبدیل کرنے کی کوشش کریں۔
  2. مشین کی طاقت میں اضافہ کریں تاکہ اس سے زیادہ ہٹ حاصل ہو۔
  3. اپنے واپنگ اسٹائل کو لمبی ، نرم ڈریگ میں تبدیل کریں کیونکہ وہ بہترین کامیابی دیں گے۔
  4. چیک کریں کہ آپ کی بیٹری کافی چارج ہوئی ہے۔

14. میرے ای مائع سے زیادہ ذائقہ حاصل نہیں کرنا۔
  1. آہستہ سے ٹینک کے ذریعے اڑا دیں تاکہ ذائقہ صحیح طریقے سے جاری ہو۔
  2. آپ کو اپنی ذائقہ کی کلیوں کو فلش کرنے کی ضرورت ہوگی لہذا ایک گھونٹ پانی لیں۔
  3. آکسیکرن vape رس کے ذائقے کو نیچا کر سکتا ہے۔

سامان کی شپنگ اور پیکنگ

  1. کیا میں متن کے ذریعے شپنگ کی تازہ کاریوں کو حاصل کرسکتا ہوں؟

چیک کریں "کیا میں متن کے ذریعے شپنگ کی تازہ کاریوں کو حاصل کرسکتا ہوں؟ ' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. ہم کن ممالک کو بھیجتے ہیں؟

چیک کریں 'کیا واپ برطانیہ سرزمین سے باہر کے لئے آرڈر قبول کرتا ہے؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. ہم بین الاقوامی شپنگ کے لئے کتنا چارج کرتے ہیں؟

چیک کریں 'برطانیہ سرزمین سے باہر کی فراہمی کے لئے کیا معاوضہ ہے؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. آرڈر دینے کے بعد ، بھیجنے میں کتنا وقت لگے گا؟

چیک کریں 'صارفین کے احکامات کو پورا کرنے کے لئے ہمارا معیاری وقت کیا ہے؟' آرڈرز اور ٹریک کے تحت جو آپ نے آرڈر کیا ہے۔

  1. شپنگ کے اختیارات کیا دستیاب ہیں؟

چیک کریں 'ہم پیش کرتے ہیں کہ حوالگی کے کیا آپشن ہیں؟ آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. ہم برطانیہ سے باہر کی فراہمی کے لئے شپنگ کے اخراجات کا حساب کس طرح لگاتے ہیں؟

چیک کریں 'میں برطانیہ سے باہر رہتا ہوں ، آپ میرے ڈیلیوری چارجز کا حساب کس طرح لیں گے؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. یہ کیسے چیک کریں کہ میرا سامان بھیج دیا گیا ہے؟

چیک کریں "جب آپ نے میرا آرڈر بھیج دیا ہے تو مجھے کیسے پتہ چلے گا؟ ' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. آپ کتنا جلد میرا آرڈر بھیج دیں گے؟

چیک کریں 'آپ کا آرڈر کیسے روانہ کیا جاتا ہے؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. کیا آپ کی پیکیجنگ کا اختیار ہے؟

ضرور! ہمارے تمام آرڈر محفوظ طریقے سے پیک کیے گئے ہیں اور سادہ پیکیج میں بھیج دیا گیا ہے۔

  1. اگر شپنگ کے دوران میرا آرڈر خراب ہوجائے تو میں کیا کروں؟

چیک کریں 'اگر مجھے ملنے والا آرڈر خراب ہو جائے تو کیا ہوگا؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. اگر مجھے میرا آرڈر نہیں ملتا ہے تو میں کیا کروں؟

چیک کریں 'اگر مجھے آرڈر نہیں ملا تو کیا ہوگا؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. کیا میرا آرڈر موصول ہونے کے بعد میں اپنی ترسیل کا اختیار تبدیل کرسکتا ہوں؟

چیک کریں 'کیا سامان بھیجنے کے بعد میں ڈیلیوری سروس تبدیل کرسکتا ہوں؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. ایسی مصنوعات جنہیں بین الاقوامی سطح پر نہیں بھیجا جاسکتا ہے۔

چیک کریں 'کیا ہم تمام ممالک کو تمام ممالک بھیجتے ہیں؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. میں کیسے تصدیق کرسکتا ہوں کہ آپ کو میرا آرڈر مل گیا ہے؟

چیک کریں 'مجھے کیسے پتہ چلے گا کہ میرا آرڈر دیا گیا ہے؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

وانپنگ اور عمومی سوالنامہ

  1. وانپنگ ڈیوائسز کی وسیع پیمانے پر رینج جو ہم پیش کرتے ہیں۔

ہمارے پاس مندرجہ ذیل آلات موجود ہیں:

  1. سی ای 5 کٹ
  2. Vape قلم
  3. پی او ڈی اور رابطے
  4. ٹانک کے ساتھ Mod
  5. آر ڈی اے ، آر ٹی اے ، اور مکینیکل موڈس

  1. کتنی قسم کے واپنگ اسٹائل دستیاب ہیں؟

ہمارے پاس واپنگ کی دو قسمیں دستیاب ہیں۔

  1. منہ سے پھیپھڑوں کی بخارات (MTL): ابتدائی افراد کے لئے
  2. براہ راست پھیپھڑوں کے بخارات (ڈی ٹی ایل): پیشہ کے ل

  1. ای مائع کیا ہے؟

ای مائع ایک ای جوس یا واپپ مائع ہے جسے آپ نے اپنے وانپنگ ڈیوائس میں ڈال دیا ہے۔

  1. وانپنگ میں پروپیلن گلائکول (PG) کیا استعمال ہوتا ہے؟

پروپیلین گلائکول فوڈ پروڈکٹ کا ذائقہ حاصل کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے ، اور اس سے گلے کو ہوا کا احساس ملتا ہے جس سے نئے ویپرز کی خواہش ہوتی ہے۔

  1. وانپیننگ میں ویجیئٹی گلیسرین (VG) کیا استعمال ہوتا ہے؟

وی جی پی استعمال کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔

  1. کس طرح ایک sub-ohm vaping استعمال کیا جاتا ہے؟

ایڈوانس ویپرز اپنے آلات سے بجلی کی پیداوار میں اضافہ کرنے کی اہلیت کے لئے اس کا استعمال کرتے ہیں۔

  1. جب کسی نئی کوائل کو وزیر اعظم کیا جائے؟

جب آپ اپنے اٹومائزر سے جلتے / خراب ذائقہ کا سامنا کرتے ہو تو اس کا مقصد ہوتا ہے۔

  1. کتنی بار کنڈلی کو تبدیل کرنا چاہئے؟

جب آپ اپنے اٹومائزر سے جل / ناقص ذائقہ کا سامنا کریں تو اسے تبدیل کرنا چاہئے۔

  1. ای سگریٹ کیا ہے؟

یہ تمباکو کا ایک الیکٹرانک متبادل ہے جو تمباکو نوشی کے تجربے کو نقل کرنے کے لئے بخارات کی غلطی پیدا کرتا ہے۔

  1. ای سگریٹ کے مقابلے میں مستقل سگریٹ کے فوائد۔

باقاعدگی سے سگریٹ میں 4,000،43 سے زائد کیمیکل ، 400 کارسنجینک مرکبات ، اور XNUMX دیگر زہریلا ہوتے ہیں۔

ای سگریٹ غیر آتش گیر ہے۔ لہذا ، اس میں راھ ، دھواں ، ٹار ، یا کارسنجن نہیں ہیں۔

  1. ایٹمائزر کیا ہے؟

یہ ای مائع کی بخارات کے لئے گرمی کا استعمال کرتا ہے ، اور اب تجربہ کار ویپرس کے لئے دوبارہ تعمیر کرنا آسان ہے۔

  1. 'منہ سے پھیپھڑوں' اور 'براہ راست پھیپھڑوں' کے بخارات کے ل What کون سی تکنیک مختلف ہے۔

منہ سے پھیپھڑوں میں (MTL / M2L) ، آپ پہلے بخار کو اپنے پھیپھڑوں میں پوری طرح سانس لینے سے پہلے اپنے منہ میں رکھنے کے ل first سانس لیتے ہیں۔

براہ راست پھیپھڑوں (DL) کی بخارات عام طور پر سانس لینے کے قریب ہیں۔

  1. مجھے کون سے نیکوٹین طاقت کو ترجیح دینی چاہئے؟
  1. اگر آپ باقاعدہ سگریٹ جیسے مارلبورو سرخ ، ہر سگریٹ میں 1.2 ملی گرام نیکوٹین ، یا 24 ملی گرام نیکوٹین فی پیک کو ترجیح دیتے ہیں۔
  2. اگر آپ ہلکی سگریٹ جیسے مارلبورو لائٹ ، ہر سگریٹ میں 0.7 ملی گرام نیکوٹین یا 14 ملی گرام نیکوٹین فی پیک کو ترجیح دیتے ہیں۔
  3. اگر آپ الٹرا لائٹ سگریٹ جیسے سلک کٹ ، ہر سگریٹ میں 0.5 ملی گرام نیکوٹین یا 10 ملی گرام نیکوٹین فی پیک کو ترجیح دیتے ہیں۔

  1. ہمارے ای مائعات پر کون سا پی جی / وی جی تقسیم ہوتا ہے؟

ہمارے برانڈ کی زیادہ تر فناٹکز ای مائعات ایک 50/50 وی جی / پی جی تقسیم ہیں

واپ فناٹیکز کا پریمیم ، واپے ای مائعات میں یا تو 70 (VG) / 30 (PG) یا 80 (VG) / 20 (PG) ہوتے ہیں۔

  1. میری بیٹری کی دیکھ بھال کیسے کریں؟

اگر آپ واپنگ کی دنیا میں نئے ہیں تو ، بیٹری کی حفاظت سے متعلق ہمارے جامع گائیڈ کو پڑھیں تاکہ یہ سمجھنے کے ل your اپنے ہی وانپنگ ڈیوائس کی صحیح طریقے سے دیکھ بھال کیسے کی جائے۔

  1. بخارات کے کون سا سامان استعمال کرنا بہتر ہے؟
  1. ڈرپ ٹپ
  2. ٹینک / اٹومسر
  3. کنڈلی
  4. بیٹری / ریگولیٹڈ Mod

واپسی اور وارنٹی کی تفصیلات

  1. میں ایسی مصنوع کو کیسے بھیج سکتا ہوں جس کی مجھے ضرورت نہیں ہے؟

براہ کرم تفصیلات حاصل کرنے کے لئے ہماری آن لائن ریٹرن کی تفصیلی پالیسی پر عمل کریں۔

  1. ٹرانزٹ میں نقصان پہنچا ہوا آرڈر واپس کیسے کریں؟

چیک کریں 'اگر مجھے ملنے والا آرڈر خراب ہو جائے تو کیا ہوگا؟' آرڈرز اور ٹریکنگ کے تحت۔

  1. ہماری ریٹرن پالیسی کیا ہے؟

ہماری ویب سائٹ پر ہماری جامع ریٹرن پالیسی دیکھیں۔

  1. میں کسی چیز کو ویپ فینٹکز میں کیسے واپس کروں؟

پہلے ، آپ جس مصنوع کو واپس کرنا چاہتے ہیں اس کے بارے میں ہم سے رابطہ کریں۔

اسٹاک کی جانچ ہو رہی ہے

  1. مصنوع ختم ہو رہا ہے - میں ایک بار واپس آنے کے بعد کیسے جان سکتا ہوں؟

اگر پروڈکٹ فہرست میں نظر آرہی ہے تو پھر جاکر 'دستیاب ہونے پر مجھے ای میل کریں' پر کلک کریں اور آپ کو مصنوع کی آمد پر اطلاع دی جائے گی۔

  1. آپ کی ویب سائٹ پر کوئی پروڈکٹ تلاش نہیں ہوسکتا ہے - میں کیسے چیک کرسکتا ہوں کہ یہ اسٹاک میں دوبارہ دستیاب ہوگا یا نہیں۔

اگر مصنوعات سائٹ پر نہیں دکھا رہی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ اب ہم اس پروڈکٹ کو اسٹاک نہیں کریں گے۔